Problēmas ar sūtījumu

Kā rīkoties, ja pamani pakas ārējā iepakojuma bojājumus

Piegāde ar kurjeru

Saņemot paku no kurjera, iesakām apskatīt ārējo iepakojumu kurjera klātbūtnē. Ja pamani iepakojuma bojājumus, kas varētu būt skāruši arī pakas saturu, vari: - atteikties saņemt paku vai - pieprasīt kurjeram veikt ierakstu elektroniskajā sistēmā par pakas bojājumiem

Ja kurjers konstatēs pakas bojājumus pirms piegādes, ieraksts elektroniskajā sistēmā tiks veikts Tavā vārdā. Šādā gadījumā ar Tevi sazināsies, lai noskaidrotu, vai vēlies saņemt paku, neskatoties uz bojāto iepakojumu, vai no tās atteikties.

Piegāde uz pakomātu vai paku izsniegšanas punktu

Ja pamani bojājumus, saņemot paku no pakomāta vai paku izsniegšanas punktā, lūdzu, iespējami drīz uzņem skaidrus foto ar pakas bojājumiem. Nosūti informāciju par sūtījumu, bojājumu aprakstu un fotogrāfijas uz e-pastu klientuapkalposana@smartposti.com vai aizpildi veidlapu mūsu mājaslapā. Vari arī lūgt, lai paku izsniegšanas punkta darbinieks aizpilda veidlapu par pakas bojājumiem Tavā vietā.

Mūsu klientu atbalsta speciālisti izskatīs pieteikumu un sazināsies ar Tevi, lai atrisinātu problēmu.

Kā rīkoties, ja pamani bojājumus pakas iekšpusē

Ja atklāj bojājumus pakas iekšpusē, nekavējoties informē sūtītāju. Sūtītājam būs jāiesniedz veidlapa valstī, no kuras paka tika izsūtīta.

Ja paka pie Tevis nonāca bez redzamiem ārējā iepakojuma bojājumiem, bet pakas saturs ir bojāts, Tev jāsazinās ar sūtītāju.