Piegāde ar kurjeru

Mūsu kurjeri piegādās paku līdz Tavām durvīm, nodrošinot ātru un drošu pakalpojumu.

Par piegādi mājās

  • Kurjers ar Tevi sazināsies (ja ir pieejams kontakttelefons), lai apstiprinātu šīs dienas piegādi.

  • Saņemot paku, Tev būs jāparakstās.

Ko darīt neveiksmīgas piegādes gadījumā

Kurjers atstās Tev paziņojumu pastkastē vai atsūtīs SMS. Ja kurjeram neizdosies ar Tevi sazināties vai piekļūt piegādes adresei (piemēram, durvju koda vai ierobežotas zonas dēļ), paka tiks nogādāta atpakaļ mūsu šķirošanas centrā. Tu vari izsekot savam sūtījumam mūsu mājaslapā. Ja redzi ierakstu par neveiksmīgu piegādes mēģinājumu, lūdzu, sazinies ar klientu atbalstu, lai pieteiktu atkārtotu piegādi.

Nepiegādāto paku glabāsim šķirošanas centrā 10–14 dienas atkarībā no piegādes partnera pirms atgriešanas sūtītājam. Ja nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalstu – būsim priecīgi Tev palīdzēt.