Kā atgriezt paku

Vēlies atgriezt paku? Seko tālākajām norādēm veiksmīgai sūtījuma atgriešanai.

- Ja saņēmi paku ar DHL sūtījuma uzlīmi “Weltpaket” vai “Paket International”, sūtījumu vari atgriezt vietējā pasta nodaļā. - Ja saņēmi paku ar sūtījuma uzlīmi “DHL Parcel Connect” vai “GLS”, vari to atgriezt, izmantojot SmartPosti, ja sūtītājs sūtījumā ir iekļāvis atgriešanas uzlīmi.

Ja Tavā sūtījumā ir iekļauta atgriešanas uzlīme

Lai pārbaudītu, vai paku vari atgriezt ar SmartPosti: 1. Dodies uz pašapkalpošanās vietni. 2. Izvēlies sadaļu "Atgriešana". 3. Ievadi pakas atgriešanas numuru (ID).*

*Vismaz 9 burtu un ciparu kombinācija bez atstarpēm, iekavām, punktiem vai citām pieturzīmēm.

Ja pakas atgriešana nav iespējama vai ir nokavēts atgriešanas termiņš, sazinies ar sūtītāju. Ja pakas numurs netiek pieņemts, vēlreiz pārbaudi, vai ievadīji atgriešanas uzlīmes numuru pareizi.

Kad pakas atgriešanas numurs ir pieņemts, vari atgriezt paku, izmantojot SmartPosti pakomātu, kurjerpiegādi vai paku punktu.

Atgriezt paku pakomātā

Lai atgrieztu paku, izmantojot pakomātu, izvēlies sev ērtāko pakomāta atrašanās vietu un norādi pakas izmēru pašapkalpošanās vietni. Kad paka ir reģistrēta, ievieto paku Tev rezervētajā pakomāta nodalījumā.

Atgriezt paku ar kurjeru

Ja Tev tuvumā nav ērti sasniedzama pakomāta vai Tavas pakas izmērs ir par lielu pakomāta nodalījumiem, piesaki kurjerpiegādi, aizpildot atgriešanas pieteikuma formu.

Atgriezt paku, izmantojot paku punktu

Lai pakas atgriešanai izmantotu paku punktu, dodies uz jebkuru Tev tuvāko SmartPosti paku punktu.

Nav nepieciešams tiešsaistes pieteikums vai rezervācija. Nododot paku, vienkārši nosauc paku punkta darbiniekam savu e-pasta adresi, uz kuru saņemsi atgriešanas apstiprinājumu.

Atgriezt paku vari arī SmartPosti paku punktā, kas atrodas Green Park biznesa centrā (Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167), kas ir atvērts darba dienās no 8:30 līdz 17:00.

Atrodi sev tuvāko SmartPosti paku punktu.

Atceries, ka atgriezt paku ar SmartPosti var tikai ar pārbaudītu pakas atgriešanas uzlīmi.

Sazinies ar sūtītāju, lai iegūtu atgriešanas uzlīmi

Ja Tavai pakai nav pievienota atgriešanas uzlīme, lūdzu, sazinies ar sūtītāju (piemēram, interneta veikala klientu apkalpošanas nodaļu) un lūdz to atsūtīt. Kad saņem atgriešanas uzlīmi, seko iepriekš aprakstītajai atgriešanas instrukcijai.

Iepakošanas ieteikumi atgriešanai

Pārliecinies, ka paka ir rūpīgi iepakota, izmantojot izturīgu un stingru materiālu. Noņem visas vecās uzlīmes no iepakojuma, lai novērstu neskaidrības šķirošanas laikā. Piestiprini atgriešanas uzlīmi labi redzamā vietā. Ja nevari noņemt oriģinālo uzlīmi, ievēro, ka pareizi uzlīmētai atgriešanas uzlīmei pilnībā jānosedz iepriekšējais uzlīmes svītrkods.

Ko ņemt vērā, atgriežot paku

Atgrieztajai pakai jāatbilst drošas pārvadāšanas prasībām – tai jābūt kārtīgi iesaiņotai un uz iepakojuma jābūt piestiprinātai atgriešanas uzlīmei. Neatbilstoši iepakotu sūtījumu piegāde var tikt atteikta. Pakas atgriešanai, kas ievietotas SmartPosti pakomātā bez atgriešanas uzlīmes, nevar apstrādāt, un tās var tikt nozaudētas šķirošanas laikā. Uzzini detalizētas iepakošanas norādes un ieteikumus šeit.